Az Ön szervezetfejlesztő partnere stratégiai céljainak elérésében!

Szolgáltatási folyamatok fejlesztése

A szolgáltatások működési hatékonyságának fejlesztését mi módszertani határok nélkül javasoljuk megközelíteni ügyfeleinknek. Természetesen mi is közreműködünk Lean és SixSigma képzések adaptálásában az irodai környezetre, azonban ezeken a módszertani határokon átívelő, a szolgáltatások sajátosságait megfogó fejlesztésekben, képzésekben látjuk a valós megoldást ügyfeleink szükségleteire.

Ha nem csupán valami jól csengő, de üres, felületes képzésre/ fejlesztésre van szükségük, akkor keressenek meg bennünket, mert  rengeteg eszköz áll rendelkezésre az irodai folyamatok és szolgáltatások fejlesztésére is, hívják az éppen BPR-nak, Lean Office-nak, Lean Service-nek, SixSigma-nak, vagy éppen LeanSigma-nak tetszés szerint.

Ha valódi változást, fejlődést akar szolgáltatási folyamatainak hatékonyságában, keressen meg bennünket és közösen megtaláljuk milyen módszertani mix hoz a legtöbbet Önöknél a konyhára!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!





Hírlevél

Iratkozzon fel Ön is hírlevelünkre, ha elsőkézből szeretne értesülni híreinkről, eseményeinkről.





Kinek szóló hír érdekli?